maandag 24 juni 2013

Even voorstellen

Wie ben ik

Hartelijk welkom op mijn blog. Ik zal me eerst even voorstellen, mijn naam is Ruud Hanegraaf geboren  in 1959 te Rotterdam om precies te zijn in de wijk Tussendijken en nog steeds woonachtig in deze wijk.

Waarover gaat deze blog

Op deze blog maakt u een rondje door Rotterdam aan de hand van oude foto's en ansichtkaarten. Van west naar oost en van noord naar zuid ziet u foto's en  ansichten van Rotterdam van vroeger tot aan heden met daarbij een beschrijving of detail behorende bij de foto of ansichtkaart. Voor velen welke in de diverse Rotterdamse buurten hebben gewoond zal het misschien een stukje herinnering zijn voor anderen is het misschien een stukje jeugd sentiment wat terug komt aan de tijd zoals Gerard Cox ooit zei de tijd dat geluk nog heel gewoon was. 

Zelf reageren op foto's, ansichten en blog berichten

Misschien ziet u een foto, ansicht of blog bericht en denkt u daar heb ik ook wel het een en ander over te melden. Een belangrijke gebeurtenis of belevenis dan mag u daar altijd op reageren via mijn blog. Heeft u zelf ook foto's of ansichten van straten of gebeurtenissen in Rotterdam dan mag u deze altijd toesturen zodat ik ze op mijn  blog plaats en eventueel als u geen verdere informatie heeft zal ik proberen er de benodigde informatie bij te vinden zodat een ieder kan zien om welke straat of gebeurtenis het gaat op de foto of ansicht.  Ook kunt en mag u aanvullende informatie geven bij foto's, ansichten en blog berichten want hoe meer informatie hoe beter het is zeg ik maar.
 Ik wens een ieder veel plezier toe op mijn blog.

Foto van me zelf daterend uit december 2012 genomen in Nabeul in Tunesië.

2 opmerkingen:

  1. Dag Ruud
    Hoe kan ik je mailen?
    M.vr.gr.
    Kermit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Ruud, Ben op zoek naar Di(c)k Groeneweg, komt uit deze buurt, waarschijnlijk Zoutziedersstraat. Hij werkte in de bouw rond 1960.
    Hij was toen ongeveer 18 jaar.
    mvr.gr

    BeantwoordenVerwijderen